Ruilen en retourneren

Inklapbare content

Waar en hoe retourneer ik mijn bestelling?

Wij vinden wij het milieu erg belangrijk en sturen wij, om papierverspilling tegen te gaan, geen papieren pakbon en retourformulier meer mee.

Retourneren kan digitaal door contact op te nemen met de klantenservice.

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door een aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de bestelling fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, kan je ons via de klantenservice benaderen.

Ik heb een verkeerd en/of beschadigd artikel ontvangen

Ai, dat is niet de bedoeling! Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice. Deze kan kosteloos geretourneerd worden. Wil je graag een ander item ontvangen? Plaats dan een nieuwe order.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?

Het verwerken van retouren duurt niet langer dan twee weken na verzending van je pakket. We zullen het bedrag zo spoedig mogelijk, na ontvangst van je retour, terugstorten. Zodra we je retourzending hebben verwerkt zullen we je hierover per e-mail informeren. Op hetzelfde moment zullen we opdracht geven het aankoopbedrag en de eventuele verzendkosten van de heenzending terug te boeken naar je rekening. Verzendkosten zullen teruggestort worden wanneer de gehele order retour gestuurd is.

Hebben we je retour bevestigd maar heb je na 14 dagen het aankoopbedrag nog niet retour ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Aan welke eisen moet mijn retourzending voldoen?

Voor je online bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf de dag nadat je de bestelling in ontvangst hebt genomen. Controleer alsjeblieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken we je om direct contact op te nemen met onze Klantenservice en dit te melden.

Om een retour succesvol aan te melden, vragen wij je de retour aan te melden via de klantenservice.

De artikelen mogen gepast worden maar mogen niet gedragen zijn.De artikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, verpakt te zijn in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en zonder beschadiging met aangehecht prijskaartje of sticker.

U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de artikelen die het gevolg is van het gebruik van de artikelen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.De retourzending moeten binnen 14 dagen na ontvangst zijn verstuurd.